Verzenden en bezorgen

Op het moment dat de bestelling is geplaatst gaan wij voor je aan de slag om de bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Via email en via Mijn Account wordt je op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Het leveringsproces is afhankelijk van een aantal zaken:

  • De wijze van betaling
  • De snelheid waarmee een design wordt goedgekeurd of wijzigingen worden doorgegeven
  • De voorraadstatus van het product
  • De doorlooptijd tijdens de productie van de mat

De betaling

Als er is gekozen voor een betaalmethode waarbij het te betalen bedrag voorafgaand aan de levering bij ons binnen moet zijn (iDeal of vooruitbetaling) wordt de bestelling in behandeling genomen zodra de betaling is ontvangen. Afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gekozen heeft kan het 1 a 2 dagen duren voordat de betaling is verwerkt. Bij een betaling op rekening wordt de bestelling direct in behandeling genomen.

De voorraadstatus van het product

Logomatten worden voor een groot deel op maat gemaakt en worden derhalve niet direct uit voorraad geleverd. Wanneer de bestelling bij LogoMatz is ontvangen zal de opdracht binnen 1 werkdag worden gevalideerd op juistheid van de aangeleverde gegevens. Indien nodig nemen wij telefonisch en per e-mail contact met je op om de bestelling met je door te nemen en te controleren. Nadat dit is gebeurd maken wij in geval van een Logomat het concept ontwerp van de Logomat op en sturen een digitaal voorbeeld naar je toe om het ontwerp te controleren en te keuren.

Na goedkeuring van het design wordt de mat in productie genomen en geproduceerd. De tijd na goedkeuring van het design tot de uiteindelijke levering neemt circa 15 - 20 werkdagen in beslag.  

Verzendkosten

De kosten voor het verzenden zijn afhankelijk van het bestelde product. De verzendkosten zijn in de webshop te berekenen voordat je een bestelling plaatst. Tevens hoef je hiervoor geen privegegevens in te voeren.

Intracommunautaire leveringen

Zakelijk opdrachten binnen de Europese Unie vereisen registratie als klant met opgave van het BTW/VAT nummer. Na controle van het BTW/VAT nummer wordt de opdracht in behandeling genomen.